czas zabiegu:5 - 15 minut
znieczulenie:Nie
zdolność do pracy:Tak
icon
sugerowana seria:7 zabiegów- 4 zabiegi w odstępie 1 tygodnia, a następnie 3 kolejnych naświetlania w odstępie miesiąca
czas utrzymywania efektów:trwałe

Zdiagnozowana przez lekarza grzybica paznokci.

Grzybica to choroba zakaźna wywołana przez chorobotwórcze grzyby. Zakażenie może być miejscowe lub ogólne.To właśnie ze względu na obszar zakażenia, grzybice dzielimy na powierzchniowe czy głębokie. W pierwszym przypadku choroba dotyka wierzchniej warstwy skóry oraz paznokci, w drugim przypadku może nawet zaatakować narządy wewnętrzne. Objawy grzybicy są łatwe do rozpoznania - oprócz zmian skórnych (np. pęknięć, łuszczącego się naskórka i stanów zapalnych) chorzy narażeni są na przykre dolegliwości: swędzenie, pieczenie oraz ból. Niewyleczona przez dłuższy czas grzybica może pozostawiać blizny, a czasem doprowadza nawet do miejscowej martwicy.

Co można osiągnąć

Efekty widoczne są już po pierwszym zabiegu, ale dla pełnego wyleczenia należy wykonać pełną serię.

Wskazania do zastosowania LASEROWE LECZENIE GRZYBICY PAZNOKCI laser ND:Yag

Przebieg zabiegu

Polega na naświetlaniu zajętej chorobowo płytki paznokciowej oraz pobliskiej skóry wiązką lasera o ściśle określonych parametrach. Laser neodymowo-jagowy głęboko penetruje tkankę wytwarzając terapeutyczne ciepło zwalczając przyczynę grzybicy, czyli patogeny grzybicze. Zabieg leczenia grzybicy laserem jest komfortowy, nie trwa długo i nie powoduje efektów ubocznych, w przeciwieństwie silnych antybiotyków przeciwgrzybiczych stosowanych w długotrwałej terapii farmakologicznej.

Zalecenia pozabiegowe

• Nie zaleca się korzystania z gorącej kąpieli, sauny 14 dni po zabiegu
  • Nie zaleca się opalania ( słońce, solarium ) przez 4 tygodnie po zabiegu
  • Nie zaleca się wykonywania intensywnych ćwiczeń fizycznych  przez 7dni po zabiegu