czas zabiegu:15 - 45 minut
znieczulenie:Nie
zdolność do pracy:Tak
sugerowana seria:1 zabieg jest wystarczający w 80% -ewentualna powtórka po 7 dniach
czas utrzymywania efektów:trwały

Terapia antynikotynowa przy pomocy aparatu BICOM jest odpowiednia dla każdego, kto chce rzucić palenie. Jej skuteczność jest niezależna od ilości wypalanych papierosów i stażu palenia.

Co można osiągnąć

Po jednorazowej terapii 90% pacjentów rzuca palenie. Pozostałym osobom wskazane jest skorzystać z jeszcze jednej wizyty.

Jednym z ciekawszych doświadczeń jest brak potrzeby zapalenia nawet w towarzystwie palących.

Wskazania do zastosowania Bicom

Przebieg zabiegu

Przed przystąpieniem do zabiegu, umieszcza się niedopałek papierosa w elektrodzie kubkowej podłączonej do aparatu BICOM Optima. Osoba poddawana terapii jest również zintegrowana z aparatem za pomocą elektrod. Po włączeniu odpowiedniego programu w aparacie zachodzi reakcja mająca na celu wygaszenie głodu nikotynowego.

Zalecenia pozabiegowe

Najważniejszym celem po zabiegu jest nie pozwolenie sobie nawet na jednego papierosa, a efekty terapii utrzymają się bezterminowo. Ważnym jest fakt, iż efekt utrzymuje się nawet w towarzystwie osób palących. Bierne palenie jest w pełni bezpieczne i nie wyzwala potrzeby zapalenia.

Po zabiegu w czasie 24 godzin zaleca się wypicie większej ilości wody mineralnej niegazowanej ok. 1,5 do 2 litrów w celu przyspieszenia procesu oczyszczenia organizmu z toksyn i nikotyny.

Zaleca się również częstsze kąpiele.

Jest niedozwolone stosowanie żadnych produktów zawierających nikotynę (gumy do żucia, plastry, tabletki).

Przez 24 godziny nie należy pić alkoholu, kawy, herbaty i napojów zawierających kofeinę.

Po zabiegu niektórzy pacjenci mogą czuć się senni, zmęczeni lub nadmiernie pobudzeni, występuje wzmożone pragnienie, czasami bóle głowy, objawy te samoczynnie ustąpią.

Jak często trzeba powtarzać

rekomendowaneW 90 % jest to jednorazowy zabieg.
minimumW razie potrzeby zalecamy ponowienie zabiegu po 7 dniach.

• Alkohol we krwi
  • Ciąża